Saturday, June 21, 2008

sorry le lokman..

wahaha...gile down aku...bengong tol...mlm td aku melepak ngan lokman kat kedai minum..
sembang2..tetibe lak die sound aku pasai apa aku x bubuh nma die dlm blog aku smalam...
AYAKKKKKKKSSSSS!!! bawu aku sdar rmai gak aku lupa bubuh nma...sowi lok...wa update kay...
jap g aku mau kua...bersama farah ketot..ahahahaha n nk pegi bli mp3 utk mak aku yg terchenta...nak jumpa pekno skali...wawawa xcited nyew....bia aku update kwn2 aku ni

kawan2 yg selalu dengar bebelan ku...
yg gurl~
cik kem
azmah
wieda
husna
fina
farah ketot
jana hanani

yg boy~
khairul azahari
lokman ismail
syafiq a.k.a pe'no
jeremy jeffry (yg emo)
megat shah hamerul
hasbullah a.k.a bubul
azmannabo
hisyam hilmi..........adik yg perfect

aku sangat sayang kamu semua di atas...terima kasih jadi pendengar yg baek

2 comments:

Akmar Amon said...

ben...dah ade blog...letak la aku dalam link kamu...sayang kamu jugak!!!

cik fiena said...

syg ko jgk cik bainy~

hihiii..

take care dear~..

selamat berbahagia yerk...

=P