Friday, June 20, 2008

mamat yg tak sedar diri..

bengang ke tak aku...sakit je ati..blagaknye mcm bagos sgt...
ada la..aku kenal satu mamat ni..mr.P
mula2 kenal ok la gak..ada la die meluahkan rasa suka die kat aku...
die baik la gak...rupa biasa je...masalahnye...
masa mula2 die nk propose aku tuh..aku pikir cm nk 'on' je coz aku pun xde boyfren..
tapi budak bilik aku cik kem ni dok nasihat kat aku..
budak ni xde masa depan..dah la tak study..keje pun idok..balok liat btul...
aku pun byk kali dok nasihat kat mamat ni..suh cari keje...bukan utk aku pun..
utk kesenangan die gak...ini bangun pukul 4 petang..kalau aku jadi mak die..
aku menyesal lahirkan die..huh...taw nak men gig..kejar glamer..aiyyooo...
kalau malaysia ni cm amerika...main 3 chords song mcm simpli plan tu dah buleh kaya cik abg oi...ini malaysia...mana ley carik makan...tu satu hal..
dah 2 bulan aku bagi can suh die cari kerja..dok melepak g..last aku pun..
REJECT AR DIE!!!
BWAT APE??? pemalas..kalau muka tu hensem cm matsumoto boleh la jadi model..
ini muka biasa jew...bile aku dah reject die... die kata kawan2 aku anjeng..sebab aku pentingkan kawan2 aku je..
hahaha..sorry le beb..jantan cm ko ni..mmg xlayak ada girlfren...
kepada kwn2 laki aku..tolong jgn jadi mamat yg tak bergune cm die...

No comments: