Thursday, June 19, 2008

LALALALA..hari hari kerja..lalalalalala bosan dengan kerja HAHA!..mcm lagu meet uncle hussain..sgt bosan disini..aku kerja di PAXIMEJ (bukan nama sebenar) yg byk memberi kerja luar dari field of study aku dan kawan2...aku as graphic design student diberi kerja marketing, cari sponsor and tempah flight ticket utk bos!!!! WTF!!lagi kesian kat kawan2 aku....kerja cari transport la...despatch la...kedekut nye company..80% pekerja kat sni sume practical..yg permanent 5 org je...(selain directors)...elaun dah la ciput...nasib baik ade mamat hensem kat kedai convinient store bwh opis aku...sejuk ati sket nk g opis..wahahahaha...aku rindu jeff..die da pegi attachment...asyik gado je ngan die..memang u kejam jeff..ahahahaha..bak kata u..'you're gonna miss me when i;m gone'...bwekkk....btw cik kem..my best fren...aku skg teramat bahagia...sama cam ko la..ko takkan dengar rungutan aku lagi..bukan sebab aku dah bahagia..tapi sebab...ko dah grad!!! x duduk sebilik ngan aku dahhh..uwaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments: