Tuesday, June 24, 2008

husna kate aku peramah sangat...n sound trouble..

seperti mana tajuk aku di atas... hurm.. aku telah digelar "dilemma girl" oleh husna..
apekah??? yg sebenarnye... woww.....rahsia... regarding my soulmates la...
kahkahkah...itulah...para penama dibawah mungkin tahu cerita ini...malam tadi aku bgayut ngan bopren aku..alexi laiho..(bukan nama sebenar..) dan Takuya Kimura..( Nama Sebenar..) sampai pkul bape..bibik org gaji bos aku pun smpai sound aku coz aku bangon lewat pagi td... (jibam tul..husna kejut lambat!!)...mmg le bangun lmbat..dah husna kate aku sound trouble..dok layan mp3 smpai nk pecah gegendang telinge org sebelah...

berkenaan dilemma girl... aku mmg dalam keadaan dilema...pening memikirkan antara kawan, sahabat dan kekasih...sebab aku kekadang melayan semua org dengan baik..(lelaki shj..) wakakakaka..sampai waiter nepal kat cafe hotel ni pun dok tersengih coz aku slalu tanya die "da mkn belum..?" itu pun mamat nepal ni dah cair..

husna kate aku terlalu peramah...wahhh...sebab itulah aku berada didalam keadaan dilema ini..
kepada sesiapa yg terperasan..sowi k...aku dah ade bopren..bukan sahaja waiter nepal kat cafe, cleaner myanmar kat opis tu pun dah tangkap chentan...tertekan aku...baik x bole...jahat pun x bole...
kepada bopren aku takuya kimura ataupun alexi laiho...jangan marah..harap bersabar kerana saya seorg yg peramah...lagi2 kalau budak bwh umur...wakakakaka

No comments: