Thursday, October 30, 2008

Middle finger to everybody.......

it's like a fcuk with the big letter F.......FUCKKKKKKKKKKKKKKK.......................

i hate my families.................
why my dad ignored me? why my mum couldn't spend a minute with me...
BUSY...BUSY..BUSY with their new restaurant sampai ignore anak sendirik....
nak mintak duet pun payah...lelama abes la duit ASB aku gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............
mmg buat aku x de keinginan nak balik umah.........

and then about my thesis..bajet ada sorang pakcik yang alim nak mampos..warak nak mampois.. semayang tonggang terbalik, anak sedara nk mintak tolong carikan surah takbley............
mentang2 penah mintak pinjam duet kat mak aku, mak aku x bagi nak dendam kat aku plak...

makcik yang bajet bomoh..bajet tahu ar pasal al-quran.... die pun 2X5 gak..sume malas nk amik port............PUKIMAK btol la......... tertekan aku.... dedek wat hal...mak bapak ignore...
pakwe pun xde.........jeff don't tag along...jangan harapkan org lain jew.........
hisyam..........please.............i couldn't say a word when it comes to u............

i just wish...aku xde saudara mara.................YANG x BERGUNA..........................

No comments: